سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پوچ
اینجا همه چی در همه
 
چهارشنبه 91 بهمن 18 :: 12:3 صبح :: نویسنده : Rash mAKHFI

 

 

 

صدای ِ به هم خوردن ِ دندان هایم را می شنوم ...

یادم نمی آید پنجره را باز گذاشته باشم ..

دارم مقاومت می کنم

بی هیچ حسی!

تنها حس ِ یخ زدگی

بی هیچ دردی حتی!

صفحه ی ِ گوشی روشن می شود

اسمش را که می بینم

دلتنگش می شوم

 

[ خستم . . . خیلی خسته ... دلم مرگ می خواهد . . .]

 

دلم می خواهد سرش را بگذارم روی زانو هایم ..

نه شاید ..

سرم را بگذارم روی زانو هایش...

چشمانم می سوزد از هجوم ِ اشک ...

طعم ِ گس ِ خون

بی هیچ توانی!

سرم را تکیه داده اَم به دیوار

پاهایم توان حرکت ندارند

دستانم . . .

چیزی لمس می شود

شاید تکه ای کاغذ ...

دست خطی

چشمانم را می بندم

صدای ِ به هم خوردن ِ در

لمس ِ دستانم ...

صدایی از فاصله ای دور

غزل ... غزل ...

انگار دارد خوابم می برد

توی خواب هم فکر میکنم

مرگ را میخواست چه کند؟

صداهای ِ مبهم

غزل ... غزل ...

صدای هق ِ هق ِ کسی که هر لحظه دورتر می شود

چشمانم را باز می کنم

سیاه و سفید

تار ِ تار ِ تار

کسی دستانم را لمس می کند

توان ِ حرف زدن ندارم

صدای ِ به هم خوردن ِ باران به پنجره

باران هم دیوانه شده!

او هم دارد ...تلافی می کند

اشکی می چکد روی صورتم

صورتم می سوزد

دلم گریه می خواهد

از ته ِ دل

 

صورتش را نمی بینم

تار ِ تار ...

صدای ِ هق هق ِ زنی

 

اسم ِ مَ.ن در دهان ِ او چه می کند؟

می فهمم از درد گریه می کند

نتیجه ی نصیحت هایش . . . 

.

.

بعد از چند ساعت ...

هنوز هم  . . .

تب ...

هذیان می گویم .. . .

روی اسم ِ تو لکنت ِ زبان گرفته اَم ...

خودت که نیستی

به خیالت بگو

ماه را برایم بیاورد

این روز ها دلم عجیب هوایش را کرده!

دلم لمسش را می خواهد

می خواهم بگذارمش روی پیشانی اَم

دارم ذوب می شوم

از

این همه حرارت . . .




موضوع مطلب :


 
درباره وبلاگ

به نام خدا هستم، از بچگی بزرگ شدم، تو بیمارستان به دنیا اومدم، صادره از شهرمون، همونجا بزرگ شدم، چند سال سن دارم، بابام مرد بود، تو دوران کودکیم بچه بودم، با رفیقام دوست شده بودم،یه تابرادر دارم که باهام برادره، به دوست داشتن علاقه دارم، قصد ازدواج نه دارم، بعضی شبها که می خوابم خواب می بینم، تو خونمون زندگی می کنیم، تا حالا نمردم و ...»

نویسندگان
Mamad Dj (10)

پیوندها
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
مهندس محی الدین اله دادی
گل باغ آشنایی
««««« شب های تهران »»»»»
رقصی میان میدان مین
****شهرستان بجنورد****
دانشجویان مهندسی مکانیک شهرکرد
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
تراوشات یک ذهن زیبا

سایت روستای چشام
شبستان
برادران شهید هاشمی
عشق
مصطفی
اواز قطره
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
دنیای هالیوود
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
.:مطالب جدید18+ :.
هر چی تو فکرته
... یاس ...
بیارجمند
هیئت
نــــــا کجــــــا آبـــــــاد دل مــــن ...
عرفان وادب
بهار عشق
*(حرفهای نگفته)*
مرامنامه عشاق
..پـــــر شکســــته
ALAKI
زازران
شایگان♥®♥
مناجات با عشق
دانشجوی میکروبیولوژی 91 دانشگاه آزاد اشکذر
سید علی حسینی
به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید
اخبار روز ایران وجهان
انجمن مرجع وتخصصی پارسی گلد
دانشجویان مهندسی مکانیک (شهرکرد)
نارنجی
دانلود آهنگ جدید
ایران من
سامانه ارسال پیامک + آرشیو SMS با موضوعات گوناگون
بهترین قالب های وبلاگ

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 43
کل بازدیدها: 305656