سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پوچ
اینجا همه چی در همه
 
جمعه 91 اسفند 18 :: 11:45 عصر :: نویسنده : Rash mAKHFI

عصرهای تابستان که از سرکار می آمدم همینکه می خوابیدم از شدت گرما بیدار می شدم .

کولر نداشت آن خانه ی اجاره ای .

بیرون هم نمی رفتم چون نمی خواستم پول نداشته ام را خرج کنم .

از زور بیکاری می نشستم جلوی پنجره ی اتاقم که در طبقه ی اول آپارتمان بود و بیرون را نگاه می کردم .

یک دختری که بعد ها فهمیدم اسمش بهار است هر روز عصر آنجا دوچرخه سواری می کرد .

از قیافه اش هیچ چیزی را به خاطر ندارم .

از پارکینگ که بیرون می آمد دقیقا از زیر پنجره ی خاک گرفته ی آهنی طوسی رنگ اتاق من رد می شد .


هه .. ؛

و من معمولا به راحتی می توانستم رد لباس زیرش را از روی مانتوی مشکی اش ببینم .

اوایل تفریح خوبی بود .

مردها از روی یک حس تقویت شده ، قدرت تجسم خوبی دارند و اکثرا" از شبیه سازی بدن زنها ،

حتی با بو کردن یک عطر زنانه به شدت لذت می برند .

آن لباس زیر، دقیقا روی ستون مهره هایش یک بر آمدگی ای داشت مثل اینکه بهم گره خورده باشد .

با اینکه هنوز هم درست ندیده ام که این لباس کوفتی سحر انگیز جذاب چطور بهم بسته می شود ،

ولی از روی فیلمهایی که دیده بودم همان موقع هم می توانستم آن را بخوبی باز و بسته کنم .

به هر حال دریافته بودم که این تصویری که از بالا میبینم را بقیه ی پسرهای مجتمع مسکونی نمی بینند

و بهمین خاطر خودم را یک قدم به جزئیات بدن آن دختر نزدیک تر از بقیه می دیدم و یک شادی احمقانه در دلم احساس می کردم .

اما خیلی زود فهمیدم که این یک شگرد است .

خیلی چیزها آنطور نیستند که به نظر می آیند .

ما به چیزهایی جذب می شویم که وقتی برهنه شده اش را داشته باشیم چندان رغبتی به آن نخواهیم داشت .

این شگرد یک جایی در روح و نهاد ما به ودیعه گذاشته شده .

و ما همیشه با ولع ، روی هر بند لباس جلوی آفتاب، اول دنبال لباسهای زنانه می گردیم که به وسیله ی آن صاحب لباس را شبیه سازی کنیم

و هرگز به این فکر نکرده ایم که این کار منفعتی برای ما
نخواهد داشت

و این همان شگردی است که دنیا به وسیله ی آن در تکاپوست .

فکرهای هوس آلوده و دستهای خالی .

فکرها بیمار ، وقیح و بدون شأن می شوند

و در مقابل دستها خالی از هوسرانی اند .

و به این ترتیب ، همیشه به دنبال چیزی که هرگز وجود خارجی ندارد در حال دویدنیم .

موضوع به همین راحتی است :

هوسها در کاسه ی سر آدمها جا خوش کرده اند و دنیا برا چیزهایی که آنقدرها هم شاهکار نیستند در حال کثیف شدن است .

خیلی زود فهمیدم که نباید هم شأن پسرهایی باشم که برای بهار سر و دست می شکنند .

نه بهار مقصر بود و نه پسرهای آن مجتمع مسکونی .

همه رو دست خورده ایم .

زندگی این نیست...




موضوع مطلب :


 
درباره وبلاگ

به نام خدا هستم، از بچگی بزرگ شدم، تو بیمارستان به دنیا اومدم، صادره از شهرمون، همونجا بزرگ شدم، چند سال سن دارم، بابام مرد بود، تو دوران کودکیم بچه بودم، با رفیقام دوست شده بودم،یه تابرادر دارم که باهام برادره، به دوست داشتن علاقه دارم، قصد ازدواج نه دارم، بعضی شبها که می خوابم خواب می بینم، تو خونمون زندگی می کنیم، تا حالا نمردم و ...»

نویسندگان
Mamad Dj (10)

پیوندها
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
مهندس محی الدین اله دادی
گل باغ آشنایی
««««« شب های تهران »»»»»
رقصی میان میدان مین
****شهرستان بجنورد****
دانشجویان مهندسی مکانیک شهرکرد
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
تراوشات یک ذهن زیبا

سایت روستای چشام
شبستان
برادران شهید هاشمی
عشق
مصطفی
اواز قطره
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
دنیای هالیوود
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
.:مطالب جدید18+ :.
هر چی تو فکرته
... یاس ...
بیارجمند
هیئت
نــــــا کجــــــا آبـــــــاد دل مــــن ...
عرفان وادب
بهار عشق
*(حرفهای نگفته)*
مرامنامه عشاق
..پـــــر شکســــته
ALAKI
زازران
شایگان♥®♥
مناجات با عشق
دانشجوی میکروبیولوژی 91 دانشگاه آزاد اشکذر
سید علی حسینی
به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید
اخبار روز ایران وجهان
انجمن مرجع وتخصصی پارسی گلد
دانشجویان مهندسی مکانیک (شهرکرد)
نارنجی
دانلود آهنگ جدید
ایران من
سامانه ارسال پیامک + آرشیو SMS با موضوعات گوناگون
بهترین قالب های وبلاگ

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 305550