سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پوچ
اینجا همه چی در همه
 

در کشور تایلند به تازگی نوشیدنی ایی رو ابداع کردن که به کمک

                                    خون مار کبری و خون قلب مار کبری تهیه میشه . !!!




     




















 






موضوع مطلب : عکس, اطلاعات عمومی



 



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

شنبه 91 مهر 22 :: 11:2 عصر :: نویسنده : Rash mAKHFI

 
آنچه در زیر می‌بینید دهان یک هیولای فرازمینی نیست، بلکه متعلق به یکی از آرام‌ترین و بی‌خطرترین موجودات زمین است.

لاک پشت پوست چرمی یکی از بزرگ‌ترین خزندگان روی زمین و از گونه‌های در معرض انقراض جانوران است، این لاک پشت که در دریا

زندگی می‌کند دارای یکی از عجیب‌ترین دهان‌های دنیا با ظاهری وحشتناک است.

البته آن‌چه که در دهان این لاک‌پشت دریایی مشاهده می‌شود دندان نیست بلکه عضوی است که جانور از آن برای نگه داشتن غذا در

دستگاه گوارش استفاده می‌کند. غذای این جانور عموماً عروس دریایی و موجودات آبزی است که بدنی لزج دارند و در هنگام بلع و حتی در

هنگام هضم ممکن است از معده و دهان لاک‌پشت خارج شوند.

این لاک‌پشت غول پیکر برای تامین غذای مورد نیاز خود باید هر روز معادل 70 درصد از وزنش را غذا بخورد از این رو تمام روز در دریا

مشغول شنا و خوردن است و از آنجایی که تشخیص کیسه‌های پلاستیکی و زباله‌های شفاف از عروس دریایی برای این حیوان مشکل

است خوردن این مواد زائد جانور را در معرض انقراض زودتر قرار می‌دهد.





















موضوع مطلب : عکس, اطلاعات عمومی

جمعه 91 مهر 21 :: 10:34 عصر :: نویسنده : Rash mAKHFI

9سال قبل، روزی شبیه امروز بود که معروف ترین دوقلوهای تاریخ ایران تبدیل به سوژه خبری رسانه های دنیا شدند. روزی که لاله و لادن، دوقلوهای بهم چسبیده 29ساله زیر تیغ جراحی رفتند و 52ساعت با مرگ دست و پنجه نرم کردند اما قبل از آن که جدا شدنشان را به چشم ببینند، از دنیا رفتند.

لاله و لادن در 10 دی ماه 1352 در فیروزآباد فارس به دنیا آمدند. پدر و مادر کشاورزشان، وقتی دیدند دخترهای دوقلویشان از سر به هم چسبیده اند، آنها را رها کردند تا در نهایت بهزیستی سرپرستی شان را به عهده بگیرد. نام لاله و لادن از همان جا روی دو دختری گذاشته شد که کمتر کسی به زنده ماندنشان امید داشت.

مدتی بعد، لاله و لادن به بیمارستان شهدای تجریش تهران منتقل شدند و دکتر علیرضا صفاییان آنها را که سه ساله بودند به فرزندی پذیرفت و برایشان شناسنامه جدا گرفت. خودش ماجرای سرپرستی معروف ترین دوقلوهای ایران را این طور روایت می کند: « اولین بار که آنها را دیدم، لرز وجود من را گرفت و نشستم روی زمین، با وجودی که پدر و مادرشان را برای حل مشکلات دعوت کردیم، هیچ کس پا پیش نگذاشت.

آنها را در بیمارستان شهدای تجربش تهران دیده بودم. 3سالشان بود و مجله جوانان در سال 54 موضوع را نوشته بود و عکسشان را چاپ کرده بود و از افراد کمک خواسته بود تا آنها را در منزل شخصی ببرند. من 33 سال داشتم و کارم زیاد بود. با این حال، چون در ایران و خارج از کشور امکانات زیادی داشتم، تصمیم گرفتم سرپرستی آنها را قبول کنم و روند درمانی شان را با پزشکان آلمانی دنبال کنم.

بردمشان قم پیش امام، امام بچه‌ها را بغل گرفتند، آن‌ها شعری خواندند، امام خندیدند و گفتند: بروید پیش مرحوم بهشتی تا کارتان را راه بیندازند. رفتیم دادگاه و دو روزه شناسنامه لاله و لادن را به نام من و همسرم صادر کردند.



یکی را انتخاب کنید

از آن به بعد لاله و لادن زندگی شان را در کرج با خانواده جدیدشان شروع کردند اما وقتی به 26سالگی رسیدند، سر و کله خانواده واقعی شان پیدا شد. صفاییان می گوید: « در دادگاه مرد میان سال نشسته بود که می‌گفت من پدرشان هستم، پرسیدم این 26 سال کجا بودی؟ گفت: نمی‌دانم. گریه کرد و ما هم به دنبالش.

گفتم این‌ها مادر دارند؟ گفت بله. بچه‌ها می‌گفتند ما پیش پدر و مادرمان نمی‌رویم. دادگاه گفت باید بروید زیرنظر بهزیستی. گفتند ما بابا داریم، شناسنامه داریم. قبول نکردند... ما گریه، بچه‌ها گریه.»

ثبت احوال شناسنامه‌های دیگری با اسامی لاله و لادن بیژنی برایشان صادر کرد و قاضی پرونده از آنها خواست در میان زندگی با پدر و مادرشان و خانواد صفائیان یکی را انتخاب کنند. درخواستی که از سوی دوقلوها رد شد و در نهایت، آنها زندگ مستقل شان را در خانه ای دیگر شروع کردند.



مدیر مدرسه از دیدن شان غش کرد

برادرخوانده لاله و لادن سال گذشته که در برنامه ماه عسل دعوت شده بود، می گفت: «لاله و لادن کسانی بودند که میتینگ حقوقی با زبان فرانسه، برگزار کردند و درباره مسایل حقوقی، گفتگو می کردند، استخر می رفتند و دوچرخه سواری م کردند... آنها مسلط به چد زبان بودند، سخنرانی می کردند و مدارج علمی داشتند. روزی، مدیر مدرسه شان، اجازه نداد آنها دیگر وارد مدرسه شوند.

موضوع تا دفتر وزیر وقت آموزش و پرورش کشیده شد. ما به اتفاق لاله و لادن پیش مرحوم باهنر رفتیم و ایشان روی زمین نشسته بود. تا ما و پدرمان را دید از جا برخاست و سلام کرد. موضوع را که مطرح کردیم. وزیر به رئیس آموزش و پرورش کرج زنگ زد و گفت لاله و لادن سرقفلی آموزش و پرورش کرج هستند. باید در مدرسه شان درس بخوانند و گزارش تحصیلشان به من داده شود.»



خواهرخوانده لاله و لادن هم خاطراتش را اینطور می گفت: «من 10سال از لاله و لادن کوچکتر بودم. شب ها بین آن ها می خوابیدم و این آرامشی به من می داد که احساس می کردم آنها خواهران خودم هستند. ممکن بود یکی از این دو، روزه باشد و دیگری می خواست غذا بخورد، دو فرد کاملا مستقل از هم بودند ولی از سر به یکدیگر چسبیده بودند. یک بار یادم است لاله و لادن آمدند کارنامه من را بگیرند که مدیر مدرسه از تعجب، از هوش رفت، مردم دید دیگری به آنها داشتند.»



به هر قیمتی جدا می شویم

لاله و لادن تحصیلاتشان را در رشته حقوق ادامه دادند و از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شدند. بعد از آن، تلش شان برای پیدا کردن شغل شروع شد اما هیچ شرکتی حاضر نبود دو خواهر به هم چسبیده را در کادر اداری خود استخدام کند. آنها سه ماه به طور آزمایشی در یک اداره مشغول به کار شدند اما بعد از پایان این دوره، با جواب رد کارگزینی از اداره بیرون آمدند.

اتفاقی که باعث شد آنها مصمم تر از همیشه به جدایی فکر کنند: «به هر قیمت باید جدا شویم. اگر شرایط ما به همین نحو ادامه داشته باشد، دیگر نمی‌توانیم آن را تحمل کنیم.» ین را لادن می گفت که بر خلاف لاله همیشه آرزو داشت به شهرستان خودشان برگردد و به وکالت بپردازد. لاله هم اگرچه رویای روزنامه نگاری در تهران را در سر داشت اما برای جدایی از لادن لحظه شماری می کرد.




اسیر تبلیغات شدند

با وجودی که پزشکان آلمانی اعلام کرده بودند امکان جداسازی لاله و لادن بدون مرگ یکی یا هر دو وجود ندارد، اما در خردادماه 82 جراحان سنگاپوری اعلام کردند که می توانند این کار را انجام دهند. تیم پزشکی سنگاپوری که پرونده لاله و لادن را بررسی می کرد، شامل 35 متخصص، 5 جراح اعصاب، 1 متخصص جراحی عروق، 6 متخصص جراحی پلاستیک، 8 رادیولوژیست و در مجموع 125 نفر پزشک بود که سرپرست آنها توانسته بود دوقلوهای نپالی را که مثل لاله و لادن از سر به هم چسبیده بودند با موفقیت از هم جدا کند.

با این حال پدر خوانده لاله و لادن معتقد بود: «تمام تحقیقات از ابتدا نشان می داد نباید عمل انجام می شد. طبق بررسی ها، به محض انجام عمل، لاله از دنیا می رفت و لادن هم فقط 3 درصد شانس زندگی داشت. اینها را از آلمان فهمیدیم. ولی وقتی خودشان از ما جدا شدند و رفتند به سنگاپور، اسیر تبلیغات شدند.»




52ساعت تا مرگ

لاله و لادن با تیمی از جراحان چیره دست راهی اتاق عمل شدند. لبخند آخر آنها را همه به یاد دارند وقتی که در مصاحبه تلویزیونی شان آرزو می کردند از اتاق عمل بیرون بیایند و برای اولین بار صورت همدیگر را از رو به رو ببینند.

جراحان تیم پزشکی معتقد بودند نه تنها احتمال مرگ لاله و لادن وجود دارد، بلکه در صورت زنده ماندن شان هم ممکن است فلج شوند. تلویزیون گزارش لحظه به لحظه این عمل را پوشش می داد و در حالی که جراحی 52 ساعته آنها خوب پیش می رفت و 80 درصد بافت‌ها با موفقیت از هم جدا شده بودند، خونریزی شروع شد.

برخلاف پیش بینی پزشکان آلمانی، لادن تاب نیاورد و بدنش توانایی گردش خون را از دست داد و از دنیا رفت. بعد از آن، لاله به کما رفت و پزشکان یک ساعت و نیم برای برگرداندن او تلاش کردند. اما درنهایت لاله هم به لادن پیوست تا غمگین ترین تراژدی تاریخ پزشکی معاصر در ایران رقم بخورد.




موضوع مطلب : اطلاعات عمومی





غلامرضا تختی متولد 1309 در تهران است. جسد وی در 17 دی 1346 در اتاقی در هتل آتلانتیک تهران پیدا شد. علت مرگ وی رسما خودکشی اعلام شد. اما در آن روز‌ها این جمله که "غلامرضا، غلامرضا را کشت" بر سر زبان‌ها افتاد که کنایه از دست داشتن غلامرضا پهلوی (برادر شاه) در مرگ این کشتی‌گیر بود. تختی که به جبهه ملی نزدیک بود بارها به ساواک احضار شده بود.



عبدالله موحد دارنده شش مدال طلای جهان و المپیک کشتی آزاد، متولد 29 اسفند 1318 در بابلسراست. وی ظاهرا به دلایل سیاسی پس از بازی‌های المپیک 1972 مونیخ از شرکت در کلیه رشته‌های ورزشی محروم و ممنوع الخروج شد. موحد در سال 1357 توانست به ایالات متحده‌ی آمریکا برود. وی بعد از محرومیت‌اش برای همیشه با کشتی خداحافظی کرد و به علت حس وطن‌پرستی حتی پیشنهاد مربی‌گری تیم ملی کشتی آمریکا را هم نپذیرفت.



پرویز قلیچ خانی متولد 1324 در تهران است. وی پیش از انقلاب 1358 دارای تمایلات چپ بود و در اعتراضات دانشجویی شرکت داشت، بازداشت و با فشار ساواک مجبور به انجام مصاحبه تلویزیونی شد و از فعالیت‌های ضد رژیم خود عذر خواست. پس از این مصاحبه‌ها اجازه‌ی حضور مجدد در فوتبال داده شد. قلیچ‌خانی سابقه حضور در تیم‌های فوتبال تاج و پرسپولیس را داشت.



علی پروین متولد سوم مهر 1325 در تهران، بازیکن، کاپیتان و سرمربی پیشین تیم‌ملی فوتبال ایران و پرسپولیس تهران است. وی به عنوان بازیکن و مربی دو عنوان قهرمانی با پیکان، 15 عنوان قهرمانی با پرسپولیس و شش عنوان قهرمانی با تیم ملی فوتبال ایران کسب کرد. وی را می‌توان محبوب‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال پرسپولیس دانست.



ناصر حجازی متولد 23 آذر 1328 دروازبان تیم تاج (استقلال تهران) و تیم ملی فوتبال ایران بود. وی به عنوان سرمربی استقلال تهران توانست قهرمان ایران و نائب قهرمان آسیا شود. حجازی به عنوان دومین دروازه‌بان قرن بیستم آسیا انتخاب شده است. ناصر حجازی که در انتقاد نیز بی پروا بود، در دوم خرداد 1390 به علت سرطان درگذشت.



عباس جدیدی متولد دی 1351 در تهران دارنده یک مدال طلای و دو مدال برنز مسابقات قهرمانی کشتی جهان است. وی در رقابت‌های جهانی تورنتو 1993 با شکست ماخاربک خادارتسف روس و ملوین داگلاس آمریکایی قهرمان جهان شد، اما به دلیل استفاده از داروی نیروزا مدال او پس گرفته شد.




هادی ساعی متولد 21 خرداد 1355 در شهر ری، با به‌دست آوردن دو مدال طلا و یک مدال برنز تکواندو، پرافتخارترین ورزشکار ایرانی تاریخ المپیک است. ساعی در سال 1385 به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان به شورای شهر تهران راه یافت. وی در زمان انتخابات برای شرکت در بازیهای آسیایی در دوحه به‌سر می‌برد و مسابقات وی به دلیل ممنوع‌التصویر شدن از صدا و سیما پخش نشد.




ناصر محمدخانی متولد 16 شهریور 1336 بازیکن سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران است. نام وی با شهلا جاهد گره خورده است. خدیجه جاهد معروف به شهلا معشوقه ناصر محمدخانی بود که در سال 1381 به قتل لاله سحرخیزان همسر ناصر محمدخانی متهم شد. محاکمه خانم جاهد فعالیت ورزشی محمدخانی را تحت الشعاع قرار داد. شهلا جاهد بامداد 10 آذر 1389 در زندان اوین اعدام شد.



حمید استیلی، بازیکن سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس تهران است. وی مدتی نیز سرمربی پرسپولیس بود که نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد. وی پس از زدن گل اول ایران به ایالات متحده آمریکا در جام جهانی 1998 مورد تقدیر رهبر جمهوری اسلامی قرار گرفت. وی در انتخابات 1388 نیز از محمود احمدی‌نژد حمایت کرد. برخی انتخاب‌اش به عنوان سرمربی پرسپولیس را مدیون نزدیکی وی به احمدی‌نژاد ارزیابی می‌کردند.



علی کریمی متولد 17 آبان 1357 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس تهران است. وی سابقه بازی در تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و شالکه آلمان را نیز دارد. کریمی در میان هواداران استقلال و پرسپولیس از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. صراحت وی در بیان عقایدش چند بار واکنش منفی مسوولان فوتبال ایران را در پی داشته و موجب محرومیت وی از بازی‌های ملی و باشگاهی شده است.




حسین رضا زاده متولد 1357 در شهر اردبیل و قهرمان هشت دوره‌ی مسابقات وزنه برداری جهانی و المپیک است. وی که هم‌اکنون رییس فدراسیون وزنه برداری است با اتهامات استفاده از مواد نیروزا برای وزنه‌برداران ایرانی در دوران سرمربی‌گیری‌اش در تیم ملی روبرو است. البته فراموش نشود که این دلاور مرد افتخارات بزرگی را برای نام ایران به دست آورده




حمیدمحمد سوریان متولد 2 شهریور 1364 دارنده‌ 5 مدال طلای کشتی فرنگی در مسابقات جهانی و یک طلای المپیک 2012 لندن است. سوریان به همراه عبدالله موحد، طلایی‌ترین کشتی‌گیر تاریخ ایران است. او در سال 88 مدال طلای جهانی خود را به محمود احمدی‌نژاد تقدیم کرد.



محسن صفایی فراهانی متولد 1327 رییس سابق فدراسیون فوتبال ایران، نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم و عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران است. وی پیش از انقلاب با مهندس بازرگان همکاری داشت. عادل فردوسی‌پور در مقاله‌ای برای مجله ورلدساکرنوشت: «صفایی فراهانی فوتبال ایران را به سمت حرفه‌ای شدن هدایت کرد.» صفایی پس از حوادث انتخابات 1388 به 6 سال زندان محکوم شد.



روح‌الله داداشی متولد 4 بهمن 1360 ورزشکار رشته بدن‌سازی و پرورش اندام اهل ایران است که دارای مقام قوی‌ترین مرد ایران برای دو سال در سری مسابقات مردان آهنین بود. وی ‏26 تیر 1390 در پی یک درگیری خیابانی در غرب کرج به ضرب چاقو کشته شد. قاتل او که 17 سال داشت 30 شهریور 1390 اعدام شد. داداشی در جریان اعتراضات پس از انتخابات 1388 از محمود احمدی‌نژاد تجلیل کرده بود.



شوخی شیث رضایی و محمد نصرتی در هفته دوازدهم فصل1391–1390 وی پس از گلزنی پرسپولیس تهران به داماش گیلان در سطح جهانی خبرساز شد. شبکه فاکس نیوز و خبرگزاری فرانس پرس اخبار این اتفاق و محرومیت آن‌ها را منتشر کردند. کمیته انضباطی شیث رضایی را 6 ماه و محمد نصرتی را 4 ماه از فوتبال محرومیت کرد.




امیر قلعه‌نویی متولد 1342 در تهران بازیکن و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی کنونی استقلال تهران است. وی هم‌اکنون با 4 بار قهرمانی، دو نایب قهرمانی و یک مقام سومی، پرافتخار‌ترین مربی لیگ بر‌تر فوتبال ایران است. در کارنامه ورزشی وی 15 مقام قهرمانی در مسابقات داخلی به عنوان بازیکن و سرمربی دیده می‌شود. قلعه‌نوعی در برابر انتقادات بسیار کم تحمل است.



محمد بنا متولد 15 مرداد 1337کشتی‌گیر سابق و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران است. کشتی فرنگی ایران در مسابقات المپیک 2012 لندن موفق به کسب 3 مدال طلا وقهرمان المپیک شد که در تاریخ ورزش ایران بی‌سابقه‌ است. وزیر ورزش در پی این موفقیت درخواست نشان لیاقت و 100 میلیون تومان پاداش برای وی کرد. محمد بنا در واکنش به این تصمیم گفت: «من دنبال این چیزها نیستم، نشان لیاقتم را از مردم گرفته‌ام.»



علی دایی 109 گل ملی در کارنامه کاری خود دارد و این رکوردی منحصر به فرد است . وی علاوه بر سابقه بازی در تیم ملی ایران، هدایت آن‌را نیز بر عهده داشت که چندان موفق نبود. دایی در تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ، آرمنیا بیله‌فلد و هرتابرلین آلمان بازی کرده است. با این حال علی دایی بارها مسوولان فوتبال ایران را مورد سرزنش قرار داده است.




احمدرضا عابدزاده متولد چهارم خرداد 1345 در آبادان، دروازبان سابق تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران است. درخشان‌ترین بازی‌های ملی وی مقابل استرالیا در مقدماتی جام جهانی 1998 و ایالات متحده آمریکا در جام‌جهانی 98 فرانسه بود. در روزهای ابتدایی سال 1391محکومیت عابده‌زاده به تحمل 54 ضربه شلاق به اتهام "نشر اکاذیب" جنجال آفرید.



فرهاد مجیدی متولد 13 خرداد 1355 بازیکن سابق تیم ملی فوتبال استقلال تهران و ایران است. وی به شش عنوان قهرمانی در فوتبال باشگاهی ایران و آسیا دست یافته است. مجیدی به علت گل‌هایی که برای استقلال تهران به ثمر رسانده محبوب هواداران این تیم است. وی سال‌های طولانی از فوتبال خود را در تیم‌های عربی گذراند. فرهاد مجیدی در 7 مهر 1391 با انتشار نامه‌ای غیرمنتظره، خداحافظی خود با دنیای فوتبال را اعلام کرد.




موضوع مطلب : عکس, اطلاعات عمومی

جمعه 91 مهر 21 :: 10:26 عصر :: نویسنده : Rash mAKHFI

قدم به جایی می‌گذاری که بر خلاف همیشه بالای سرت تاریک است و پایین پا پرنور. باور نمی‌کنی که کسی تاکنون پایش را اینجا

نگذاشته. حسی آمیخته از ترس، شوق، هیجان تو را فرا می‌گیرد. با غارنوردی وارد دنیای دیگری می‌شوی.





                                   



این بار غار دنگزلو سمیرم مکانی است که سمیرا زارعی تنها غواص غارنورد زن ایران، برای غواصی انتخاب کرده است، اما او به تنهایی

نمی تواند غواصی دراین غار را تجربه کند. هر غواصی حداقل نیاز به یک گروه شش نفره دارد تا بتواند به مکان موردنظر برسد. بردن

کپسول های هوا و وسایل تخصصی این رشته خود کار آسانی نیست.

عکس ها رو میتونید در ادامه مطلب ببینین




ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

جمعه 91 مهر 21 :: 6:27 عصر :: نویسنده : Rash mAKHFI

 


مرد : عزیزم از وقتی میری ورزش هیکلت خیلی قشنگ شده!
زن: از اولشم هیکلم قشنـــــــــــــــــگ بووووووود…!
مرد : اون که 100% … هیکلت همیشه قشنگ بوده ..اصلا من هیکلت رو که روز اول دیدم خیلی خوشم اومد…!
زن : یعنی به خاطر هیکلم فقط با من ازدواج کردی؟خیلی هیــــــــــــــزی!
مرد : نه عزیزم ، من عاشق اخلاقت شدم که باهات دوست شدم ..هیکلت واسم مهم نبود
زن : یعنی چی ؟! پس این همه ورزش میرم برای کی میرم برا عمم ؟! هیکلم برات مهم نیست ؟!!
مرد : عزیزم ، موقع دوست شدن مهم نبود ، الان که هست..!
زن : یعنی الان میرم ورزش برات بی اهمیت میشم ؟!!
مرد : فدات بشم ،قربونت بشم ، همه چیزت ، تمام وجودت ، همه خصوصیاتت برام مهمه!
زن : یعنی باید همه خصوصیات خوب رو داشته باشم که دوستم داشته باشی ؟ خیلی نامردی … چیه پای کسی درمیونه ؟ و!!!
مرد : بابا ، جان مادرت بیخیال شو. چه غلطی کردم تعریفتو کردم.
زن : دیدی، دیدی …...پس از اول درست حـدس زدم کـه یـه ریـگی توی کفشته که داری ازم تعریف می کنی ، برو از جلو چشام دور شو، یه چند ساعت نمی خوام قیافتو ببینم........




موضوع مطلب : لبخند

چهارشنبه 91 مهر 19 :: 11:58 عصر :: نویسنده : Rash mAKHFI










ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 مهر 19 :: 11:53 عصر :: نویسنده : Rash mAKHFI

ساعتی بدون صفحه واعداد و عقربه های مزاحم . نام این ساعت ( عصر بخیر ) است.!!!!






کتاب دیجیتالی سونی


Click this bar to view the original image of 550x340px.





یک کولر دستی

Click this bar to view the original image of 550x604px.





کلاه هایی دارای هدفون برای زمستان


Click this bar to view the original image of 550x471px.





طرحی از یک شیر دستشویی با کنترل درجه آب و زمان باز بودن شیر






عکسهای زیبا ازدوش های مدرن حمام





طرحی جدید از یک ساعت دیواری





قاشقی که با آن میتوان ادویه را وزن کرد .






دستگیره های رمز دار










موضوع مطلب : عکس, اطلاعات عمومی

چهارشنبه 91 مهر 19 :: 11:52 عصر :: نویسنده : Rash mAKHFI

یک دختر 12 ساله انگلیسی با ضریب هوشی 162، در باهوشی از آلبرت اینشتین و استفان هاوکینگ سبقت گرفت. !!!















اولیویا منینیگ ساکن لیورپول پس از آنکه در یک آزمون هوش امتیاز 162 را به دست آورد، در انجمن منسا که بزرگ ترین و قدیمی ترین

انجمن ضریب هوشی جهان است، پذیرفته شده است.

نمره وی نه تنها دو نمره بهتر از آلبرت اینشتین نابغه آلمانی و هاوکینگ بزرگ ترین فیزیک دان معاصر است، بلکه او را در بالای یک درصد

افراد با هوش جهان قرار می دهد.

این افتخار که او توانسته به منسا وارد شود یعنی او به شبکه مغزهای سراسر جهان خواهد پیوست.

اولیویا اذعان می کند به سرعت اطلاعات جدید را یاد می گیرد و به خاطر می آورد اما می گوید پس از آنکه از نمره هوش خود مطلع شد

"لال" شده بود. !!!!!




موضوع مطلب : اطلاعات عمومی

1   2   3   4   >   
 
درباره وبلاگ

به نام خدا هستم، از بچگی بزرگ شدم، تو بیمارستان به دنیا اومدم، صادره از شهرمون، همونجا بزرگ شدم، چند سال سن دارم، بابام مرد بود، تو دوران کودکیم بچه بودم، با رفیقام دوست شده بودم،یه تابرادر دارم که باهام برادره، به دوست داشتن علاقه دارم، قصد ازدواج نه دارم، بعضی شبها که می خوابم خواب می بینم، تو خونمون زندگی می کنیم، تا حالا نمردم و ...»

نویسندگان
Mamad Dj (10)

پیوندها
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
مهندس محی الدین اله دادی
گل باغ آشنایی
««««« شب های تهران »»»»»
رقصی میان میدان مین
****شهرستان بجنورد****
دانشجویان مهندسی مکانیک شهرکرد
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
تراوشات یک ذهن زیبا

سایت روستای چشام
شبستان
برادران شهید هاشمی
عشق
مصطفی
اواز قطره
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
دنیای هالیوود
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
.:مطالب جدید18+ :.
هر چی تو فکرته
... یاس ...
بیارجمند
هیئت
نــــــا کجــــــا آبـــــــاد دل مــــن ...
عرفان وادب
بهار عشق
*(حرفهای نگفته)*
مرامنامه عشاق
..پـــــر شکســــته
ALAKI
زازران
شایگان♥®♥
مناجات با عشق
دانشجوی میکروبیولوژی 91 دانشگاه آزاد اشکذر
سید علی حسینی
به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید
اخبار روز ایران وجهان
انجمن مرجع وتخصصی پارسی گلد
دانشجویان مهندسی مکانیک (شهرکرد)
نارنجی
دانلود آهنگ جدید
ایران من
سامانه ارسال پیامک + آرشیو SMS با موضوعات گوناگون
بهترین قالب های وبلاگ

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 305572