سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پوچ
اینجا همه چی در همه
 
سه شنبه 91 آذر 14 :: 7:27 عصر :: نویسنده : Rash mAKHFI

این پیرزن 87 سال بدون آب زنده هست
«ناراساما» که بیش از 90 سال عمر دارد، 78 سال است زندگی بدون نوشیدن آب را تجربه کرده است.

«ناراساما» گفت: می‌دانم این ادعا برای بیشتر مردم غیر قابل باور است اما افراد خانواده‌‌ام که با من در ارتباط هستند می‌دانند این ادعا حقیقت دارد. هیچ وقت احساس نکردم به نوشیدن آب نیاز دارم، تنها در طول روز دو فنجان قهوه مصرف می‌کنم.

نابر اعلام رسانه‌های داخلی هند، «ناراساما» در کودکی به بیماری مبتلا شد که هر چه آب مصرف می‌کرد احساس تشنگی‌اش برطرف نمی‌شد و به همین دلیل روزانه 10 لیتر آب مصرف می‌کرد تا این که آب خوردن بیش از حد مشکلاتی را برای او ایجاد کرد.

والدین «ناراساما» او را به یک پزشک دیگر نشان دادند و تحت درمان قرار گرفت و به خود قول داد که هیچ وقت آب ننوشد.

این زن همچنین گفت: در طول تابستان برای این که گرما و مصرف‌ نکردن آب اذیتم نکند، لباس مرطوب می‌پوشم.





این شخص 43 سال هست گازوئیل می‌خورد
یک مرد چینی چندین دهه است که با خوردن گازوئیل قصد دارد تا ثابت کند مصرف این ماده برای بدن انسان مفید است.

این مرد که حدود 72 سال دارد نزدیک به 43 سال است از گازوئیل به عنوان دارویی شفابخش یاد می‌کند و ماهانه مقدار سه تا 3/5 لیتر گازوئیل مصرف می‌کند. «چن ججون» که به تنهایی در مناطق دورافتاده چین زندگی می‌کند، عادت به نوشیدن گازوئیل دارد تا بدین وسیله خود را از دردهای جسمانی دور کند.

او اولین بار در سال 1969 میلادی زمانی که دردی در قفسه سینه‌اش احساس کرد، برای تسکین دردش انواع مختلفی از داروها را مصرف کرد که بی‌فایده بود. اما پس از نوشیدن اولین فنجان گازوئیل متوجه شد که درد قفسه سینه‌اش به حدی زیادی کاهش یافته است.

پزشکان پس از معاینه «چن» اظهار داشتند بدن او نسبت به گازوئیل ایمنی پیدا کرده است که در غیر این صورت تاکنون کشته شده بود.







پیرمرد خارق العاده 91 ساله آمریکایی !!
به احتمال فراوان بسیاری از شما حداقل یک بار ضرب المثل "سر پیری و معرکه گیری " را شنیده اید. شاید داستان این مرد 91 ساله آمریکایی دقیقا مصداق این ضرب المثل فارسی باشد.

" مایک گرینستین " مرد 91 ساله آمریکایی که سابقه حضور در جنگ جهانی دوم را نیز دارد ظاهرا هیچ نشانی از یک مرد 91 ساله نداشته و می تواند به راحتی با دندان های خود می تواند یک کامیون را بکشد.







این پیرمرد نیرومند که در شهر نیویورک آمریکا زندگی می کند از زمان های قدیم به این کار می پردازد. او در زمان خدمت در ارتش آمریکا در جنگ دوم جهانی برای سرگرم کردن هم قطاران خود کامیون ها را می کشیده است.

وی با وجود سن بالا همچنان به این کار ادامه می دهد و حتی آنقدر نیرومند است که می تواند خودروهای معمولی را با سرعتی باور نکردنی بکشد.
او فرزند هفتم "جو گرینستین" بود که در سالهای قبل به " اتم توانا " مشهور بود. او نیز دارای قدرت زیادی بود و به انجام کارهایی نظیر کشیدن خودرو و یا زنجیر پاره کردن می پرداخته است.





تولد پسربچه‌ای بدون چشم
مارا وانی جانگ از زمانی که هشت ماهه بود نور چراغ قوه را به سمت چپ صورت خود جایی که می بایست چشم چپ وی قرار بگیرد می گرفت.

اکنون پزشکان در چین کشف کرده اند که این کودک زیر پوست خود یک چشم دارد اما انجام عمل جراحی برای بیرون آوردن چشم وی به شدت حساس است.



تولد پسربچه‌ای بدون چشم
مارا وانی جانگ از زمانی که هشت ماهه بود نور چراغ قوه را به سمت چپ صورت خود جایی که می بایست چشم چپ وی قرار بگیرد می گرفت.

اکنون پزشکان در چین کشف کرده اند که این کودک زیر پوست خود یک چشم دارد اما انجام عمل جراحی برای بیرون آوردن چشم وی به شدت حساس است.
والدین این کودک هنگامی که فرزند خود را پس از تولد بدون چشم یافتند بسیار ناراحت و نگران شدند، صورت کودک به نحوی است که درجایی که قرار است چشمها قرار داشته باشد یک پوست صاف و هموار قرار گرفته است.



پدر و مادر این کودک که هر دو 26 ساله هستند فرزند خود را از یک روستای کوچک به یک بیمارستان در ارومچی در استان شین جیانگ چین منتقل کرده اند تا با اندک امیدی که پزشکان این بیمارستان به آنها داده اند فرزند خود را تحت درمان قرار دهند.

براساس گزارش دیلی میل، پزشکان به آنها گفته اند که علت این که پسر آنها به نور علاقمند است این است که وی در حقیقت دارای یک چشم در طرف چپ صورت خود است اما پوست روی صورت چشم وی را پوشانده است.



پزشکان در چین دریافتند که این کودک دارای چشم چپ بوده اما پوست صورت روی آن را پوشانده است

کارشناسان این بیمارستان اظهار داشتند که این کودک برای انجام عمل جراحی آماده نیست چرا که چشمهای وی بدون عدسی هستند. حتی اگر این جراحی کره چشم چپ وی را مشخص کند وی نمی تواند چیزی ببیند.

پزشکان اظهار داشتند که زمانی که وی 16 ساله شد می توانند عمل نصب چشم مصنوعی را برای وی انجام دهند.

والدین ناامید ماراوانی جانگ به امید یافتن کمک به بیمارستانی در ارومچی مراجعه کردند و پزشکان این بیمارستان در چین به آنها امیدواری دادند که زمانی که فرزند آنها 16 ساله شود می تواند تحت عمل جراحی چشم مصنوعی قرار بگیرد.





بیماری عجیب و وحشتناک یک پسربچه اوگاندایی
«وینسنت» زمانی که یک و نیم ساله بود و تازه راه‌رفتن را شروع کرده بود با این بیماری نادر روبرو شد که قدرت راه رفتن را از او گرفت.

پیشرفت این بیماری خیلی سریع صورت گرفت و موجب شد تا پا‌هایش به شکل عجیبی متورم و وضعیتش روز به روز بد‌تر شود.

پدر «وینسنت» که از وضعیت پسرش نگران است، گفت: متورم‌شدن پاهای پسرم به حدی رسید که راهی جز تسلیم‌شدن نداشتیم و از آنجائی که وضعیت مالی خوبی نداشتیم، او را به خدا سپردیم.

«وینسنت» پسر بسیار باهوشی است و معلمانش او را بسیار دوست دارند اما از سال گذشته وقتی وزنش به شدت بالا رفت، رفت و آمدش به مدرسه خیلی سخت شد که پنج مرد نیاز بود تا او را به مدرسه منتقل کنند.

پزشکان اوگاندایی پس از بررسی وضعیت این پسر اعلام کردند، غدد لنفاوی او دچار مشکل شده و همین باعث می‌شود تا پا‌هایش به این شدت متورم شود.
پزشکان امیدوارند با وجود تکنولوژی‌های جدید پزشکی بتوانند این پسر را درمان کنند.







اعتیاد بسیار عجیب این خانم به...!!
اسفنج و صابون غذاهای مورد علاقه دختری به نام کری هستند. کری تربیلکوک که مبتلا به بیماری پیکا و یا با نام فارسی آن هرزه خواری می باشد تا به امروز بیش از 4 هزار اسفنج و 100 عدد صابون را خورده است.



اعتیاد بسیار عجیب این خانم به...!!
اسفنج و صابون غذاهای مورد علاقه دختری به نام کری هستند. کری تربیلکوک که مبتلا به بیماری پیکا و یا با نام فارسی آن هرزه خواری می باشد تا به امروز بیش از 4 هزار اسفنج و 100 عدد صابون را خورده است.
تربیلکوک اسفنجها را یا همراه با سسها و ادویه های مختلف مصرف کرده و یا اینکه آنها را داخل غذا خیس کرده و می خورد. در زمینه صابون نیز بیشتر صابون های گیاهی و یا آنهایی که اسانس میوه دارند را ترجیح می دهد.



کری 21 سال دارد و در یک کلینیک دندانپزشکی پرستار می باشد. وی میگوید به دلیل این بیماری، اکثر اوقات با مشکلاتی از قبیل یبوست، اسهال، درد شدید معده و یا روده مواجه می شود.



پیکا، نوعی بیماری روانی است که باعث ایجاد رغبت در انسان جهت خوردن مواد غیر خوراکی می گردد.






موضوع مطلب : اطلاعات عمومی


 
درباره وبلاگ

به نام خدا هستم، از بچگی بزرگ شدم، تو بیمارستان به دنیا اومدم، صادره از شهرمون، همونجا بزرگ شدم، چند سال سن دارم، بابام مرد بود، تو دوران کودکیم بچه بودم، با رفیقام دوست شده بودم،یه تابرادر دارم که باهام برادره، به دوست داشتن علاقه دارم، قصد ازدواج نه دارم، بعضی شبها که می خوابم خواب می بینم، تو خونمون زندگی می کنیم، تا حالا نمردم و ...»

نویسندگان
Mamad Dj (10)

پیوندها
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
مهندس محی الدین اله دادی
گل باغ آشنایی
««««« شب های تهران »»»»»
رقصی میان میدان مین
****شهرستان بجنورد****
دانشجویان مهندسی مکانیک شهرکرد
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
تراوشات یک ذهن زیبا

سایت روستای چشام
شبستان
برادران شهید هاشمی
عشق
مصطفی
اواز قطره
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
دنیای هالیوود
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
.:مطالب جدید18+ :.
هر چی تو فکرته
... یاس ...
بیارجمند
هیئت
نــــــا کجــــــا آبـــــــاد دل مــــن ...
عرفان وادب
بهار عشق
*(حرفهای نگفته)*
مرامنامه عشاق
..پـــــر شکســــته
ALAKI
زازران
شایگان♥®♥
مناجات با عشق
دانشجوی میکروبیولوژی 91 دانشگاه آزاد اشکذر
سید علی حسینی
به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید
اخبار روز ایران وجهان
انجمن مرجع وتخصصی پارسی گلد
دانشجویان مهندسی مکانیک (شهرکرد)
نارنجی
دانلود آهنگ جدید
ایران من
سامانه ارسال پیامک + آرشیو SMS با موضوعات گوناگون
بهترین قالب های وبلاگ

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 41
کل بازدیدها: 306270